Portada

A Podem, la formació va ser un compromís que vam assumir com a projecte polític després de la II Assemblea Ciutadana de Vistalegre i, especialment, després de la trobada «En marcha 2019», on es van projectar algunes de les nostres línies mestres en el full de ruta cap a les eleccions europees, autonòmiques i municipals del 2019.

L’escola està adreçada exclusivament a càrrecs públics de Podem (és a dir, a eurodiputades i eurodiputats, a diputats i diputades estatals i autonòmics, a senadors i senadores, a membres de les Juntes, Cabildos i Consells, a regidors i regidores) i als qui formen part dels equips de govern. S’hi oferirà formació tècnica i política en diferents matèries, amb l’objectiu que els nostres càrrecs públics adquireixin les competències que els permetin exercir una tasca institucional millor.

I no només això. Aquesta escola pretén ser el gran espai de formació de cara al futur més immediat. Ja vam governar a les principals ciutats del país, a Castella-la Manxa o als Consells, però aspirem a governar més i millor després de les eleccions del 2019. Aquesta serà la nostra «escola de govern».

Una escola permanent en el temps, itinerant en el territori i renovable en els seus continguts, que es desenvoluparà d’aquí al 2019 i més enllà, es desplaçarà pel país i renovarà periòdicament el seu programa formatiu.

La seva vocació itinerant permetrà als càrrecs públics de Podem assistir a l’escola sense necessitat de fer grans distàncies. La idea és senzilla: convocarem els nostres càrrecs públics en diferents ciutats i dates.

Arrenquem amb un programa formatiu molt complet, que inclou temes com ara la comunicació política i l’oratòria, el municipalisme, la plurinacionalitat, el desenvolupament programàtic, els feminismes, el món rural, les polítiques enfront de la corrupció, etcètera.

Hi participaran diferents secretaries, àrees i equips de Podem. I, per descomptat, volem que tu, càrrec públic de Podem, també hi participis. T’hi esperem!

I Edició: 9 i 10 de juny a Lleó, amb càrrecs públics de Castella i Lleó, Galiza, Astúries i Cantàbria

II Edició: 29, 30 de juny i 1 de juliol a Pamplona, amb càrrecs públics d’Euskadi, Nafarroa, La Rioja i Catalunya